onsdag 30 juni 2021

Knull i soffan

Blev att knulla i soffan idag. Hon låg bredvid och började smeka mig utanpå byxorna som hon sen drog ner samtidigt som hon drog ner kallingarna och börja suga, hon sög och slickade på mitt ållon samtidigt som hon lekte med pungen.

Efter en stund med sugande och runkning så tror hon av sig trosorna och satt sig över mig 8ch förde in min hårda kuk i hennes våta mjuka fitta. Samtidigt som hon red mig hårt och villt så började jag säga på hennes bröst och pillade på hennes våta fitta.

Hon stönade högt och fick en ordentlig orgasm, men jag var inte klar, så jag slängde runt henne på soffan och började knulla henne hårt och djupt med hennes ben på mina axlar. Jag var nära på att komma efter en stunds knullande, så jag drog ut kuken och la satser på hennes fitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar