onsdag 30 juni 2021

Vill fota eller filma

 Jag är ju ganska kåt av mig, som ni nog har märkt!?

Jag vill börja fota eller filma när jag knullar min fru, men jag vet att hon har dåligt självförtroende... Så jag vet inte hur/när/om jag ska ställa frågan. Hade varit nice och haft fler bilder på henne. Har ju 3 fittbilder (som hon har tagit själv) och en bild när hon suger min kuk. 

Men som sagt hur/när/om ska jag ställa frågan om vi kan fota och filma? Ganska frustrerande och dum fråga.

Men om jag ställer frågan och får ett ja, hur fan ska jag ta bilderna och filma??




2 kommentarer:

  1. Bra fråga, vad jag har läst av din blogg så verkar hon vara en gudinna i sängen och skulle inte ha något emot om man fick se skönheten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är en gudinna i sängen! Jag skulle lätt ha lagt upp de här på bloggen. Anledningen varför de inte har kommit upp något är för att hon har så dåligt självförtroende så att jag får inte filma eller fota när vu gör de. Tråkigt men sant

      Radera