fredag 2 juli 2021

Från soffan till säng

Satt och slö tittade på tv när frun helt plötsligt körde ner handen innanför byxorna, och tog fram kuken för att börja runka och suga av mig.

Efter en stund så slutade hon bara och gick upp. Så jag följde efter och hittade henne naken med bena i vädret och sa, sätt på mig älskling!

Så jag klädde av mig och körde in min hårda kuk i hennes våta fitta och började knulla henne djupt och hårt och hon började sköna högt på engång. Efter bara någon minut så får hon en hård och intensiv orgasm så hon bara ligger och skakar när jag knallar henne. Sen så knuffade hon bort mig och ställde sig på knä på golvet och sa åt mig att komma till henne. Hon sög och runkade tills att jag la min sats på hennes bröst och sen skickade hon bort de som var kvar på ollonet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar