måndag 13 september 2021

Ny, ny och ny

Då har man ny och skön säng, nyduschad, nyrakad och nyknullad. Smekte hennes våta fitta medans hon höll hårt i kuken och bara drog den hårt och sakta. Sen började jag pulla henne hårt, såpass så att hon kom. Hon sög min kuk efter de och med tanke på att den nya sängen är högre än den förra, så provade vi att köra bakifrån med henne på alla fyra i sängen och jag stående på golvet. De var perfekt höjd på den! Efteråt så ville hon att jag skulle lägga mig så att hon kunde suga igen. Efter hårt och skönt sugande så hoppade hon upp och red mig, hon stönade ganska högt när hon var påväg att komma igen, jag tog iallafall över och körde på som satan när hon kom. Slängde runt henne med bena upp i luften och körde in min hårda kuk i hennes våta fitta, tog inte långa stunden så la jag en stor sats djupt i henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar