tisdag 21 maj 2024

Nice

Lite roligt att de börjar bli lite nytt i knullandet! För de började med att jag vek henne dubbel och tröck in kuken i en inte så våt fitta, vilket båda tyckte var ganska nice. Men sen så ville hon ha lite glidmedel. Så jag ställde mig bredvid henne så hon fick suga mig först. Sen så böjde jag mig över henne samtidigt som hon har min kuk i munnen för att ta glidmedlet. Passade då på att trycka ner kuken i halsen på henne några gånger innan jag reste mig. Började pulla hennes fitta och hon började stöna lite, så jag tröck in kuken igen. Sen så frågade jag om hon ville ha någon leksak och hon sa då ja. Så jag böjde mig över henne igen och tröck ner kuken i halsen på henne. Jag fick upp en dildo, så jag började knulla henne med den. Då blev de ännu mer stön, så då tog jag tag i hennes huvud och tröck de emot mig så mycket jag kunde och knullade munnen hennes. Släpte henne en snabbis så att hon kunde få lite luft, sen så började hon suga igen. Sen så var de ganska nära på att gå för mig, så hon slutade att suga och jag tröck in kuken tillsammans med dildon i hennes fitta. Tog inte långa stunden för henne att komma. Så hon sög lite till och hoppade upp och red mig tills att jag la en sats i hennes sköna fitta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar