fredag 24 maj 2024

Hårt

Blev ett hårt knull igår. Hon ville att jag skulle smeta in hennes fitta med glidmedel så att jag kunde vara lite extra hårdhänt. Så jag hade på glidmedel och började pulla henne med fyra fingrar i fittan och tummen på klittan. Jag slutade precis innan hon skulle komma. Så då började hon suga min hårda kuk och jag knullade henne i munnen några gånger. Sen så ställde hon sig på alla fyra medans hon sög mig och jag pullade hennes fitta. Efter en stund så la hon sig med huvudet utanför sängkanten och så som hon ville ha de så mun knullade jag henne så att hon inte fick luft. Sen ville hon rida min kuk, jag knullade henne under ifrån tills att hon nästan kom. För då la jag henne på rygg, tröck in kuken i munnen på henne och pullade henne tills att hon fick en mindre fontänorgasm, då tröck jag in kuken i hennes fitta medans de fortfarande rann fittsaft. Sen knullade jag henne med hennes ben på mina axlar tills att jag la en skön sats i henne! Så sjukt hett!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar