fredag 1 mars 2024

Utekväll

Blev utgång igår och ett hårt knull eftersom att ungarna var borta. När vi kom hem så klädde vi av oss direkt när vi kom till sängen. Jag pullade henne hon runkade mig samtidigt som vi låg och kysstes. Sen så ville hon suga mig. Så hon började suga mig och jag tog fram en dildo och började knulla henne med den. Hon stönade ganska högt fast att hon hade kuken i munnen. Sen så höll jag dildon helt inne i henne medans jag smekte hennes klitta. Hon var väldigt nära på att komma då, så hon valde att hoppa upp på mig men hon ville ha den vibrerande kukringen också. Så jag letade fram den samtidigt som hon red. När ringen var på så fortsatte hon att rida och jag spankade henne så pass så att jag fick ont i handen i land. Men hon gillade de, så jag fortsatte. Sen så red hon till att hon kom för då tog jag lever och knullade henne hårt underifrån. Så sjuk skönt att slippa tänka på att hålla tyst när man knullar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar