söndag 3 mars 2024

Eftermiddag

Hade ett skönt eftermiddagsknull då ungarna fortfarande var iväg! Så vi började med en gemensam dusch och gick rakt i säng. Började pulla hennes fitta och hon runkade mig. Sen så nämnde hon att hon ville prova den stora skämt butplugen som vi har. Men hon ville prova om den gick in i fittan. Så jag tog ram den och massor med glidmedel medans ho la sig på rygg. Jag började lite försiktigt och när de började att ta emot så använde jag den lite som en dildo fast försiktigare. Efter en liten stund så var hela inne i henne. Hon sög då min kuk medans jag fortsatte att leka dildo med den och smekte hennes klitta. Sen så tog vi ut den för att hon ville suga på alla 4. Så jag la mig på rygg, tog fram en dildo och började knulla henne med den medans hon sög mig. Sen så pausade vi och började leta efter en vanlig butplug som hon ville prova. Medans vi letade så hittade jag en paddel som jag såg henne ganska hårt med några gånger, vilket hon tyckte vas lite skönt.  När hon hittade en av butplugsen så satte hon in den samtidigt som hon sög min kuk och jag pullade hennes våta fitta. Efter en stund så hoppade hon upp och började rida mig. Man märkte att hon hade butplugen i, men hon tog ut den för hon var rädd att den skulle åka in då den var så liten. När den gled ut så fick kuken åka in en liten stund, sen så böt hon tillbaka till fittan. Hon red tills att hon kom sen la hon sig på rygg, jag vek henne så att hon hade benen i kors på bröstet och jag knullade henne snabbt, fort och hårt. Sen så tog jag tag runt hennes hals och höll henne i henne så medans jag knullade henne. Vi båda började bli ganska högljudda av oss, sen tog de inte långa stunden förens vi kom samtidigt. Så sjukt hett de blir när ungarna inte är hemma så att man kan göra mer och nya sakaer med varandra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar