söndag 11 februari 2024

Dröm

Var så jävla kåt nu när jag vaknade! Drömde att jag hade trekant med dom två snyggaste kollegorna, H och F! Dom sög och slickade både min kuk och pung, jag halsknullade båda två, sen knullade jag H när hon låg på rygg och pullade F medans hon och F hånglade. Böt mellan att fitta och röv när jag knullade H. Sen å knullade jag F bakifrån medans hon slickade Hs fitta, jag böt mellan röv och fitta på F också. Sen hamnade jag på rygg medans de sög min kuk igen! H började rida min kuk och F började rida mitt ansikte, sen så böt dom så några gånger. Sen så stod båda på alla fyra, började knulla H tills att hon fick en fontänorgasm, sen så knullade jag F tills att hon fick en redig orgasm! Efter att båda hade kommit så runkade och sög dom tills att jag sprutade ner båda två. Fattar inte varför jag drömmer om att knulla just dom två lite då och då....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar