fredag 16 februari 2024

Inte så oskyldig

Jag älskar verkligen att kunna prata med mina kollegor. Men en av dom kan jag verkligen prata om allt! De är då hon F som har snygg röv, vi jobbade med varandra idag och de började prata vanligt skit. Men de slutade med att vi snackade om sexleksaker och vad vi gör i sängen med våra respektive. Tydligen är hon väldigt kinky av sig, hon är verkligen ett bra exempel på att man inte ska dömma boken för sitt utseende. Asså hon ser väldigt oskyldig ut, men hon gillar tydligen strypsex ibland och att använda gagball. Hon vill verkligen ha det hårt, hon berättade om deras leksaker och hur de används! De blev dock lite jobbigt en stund där, för när hon berättade vissa detaljer så började jag bli hård... Men jag lyckades jag få kontroll och jag fick den och slaka. Jag hoppas gör guds skull att hon inte såg de. Vi fortsatte att prata lite i de ämnet, hon tipsade om några leksaker och ställningar man kan köra och jag tipsade om några ställningar som vi tycker om. Jag tipsade även om ett glidmedel, så jag fick leta fram de och visa henne vilken de är. Vi var dock tvungna att sluta prata om sånt då ena chefen gick förbi. Så vi böt samtalsämne till skit snack om våra korkade kollegor. De är alltid lika kul att jobba tillsammans med henne så att man kan prata, tiden går ganska fort då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar