torsdag 25 januari 2024

Skön

Sjukt härligt igår. Vi låg först och mös och tog på varandra lite, sen så började jag pulla hemnes våta fitta. Efter en stund så sa hon att jag var tvungen att sluta för att hon var nära på att komma. Så hon ställde sig på alla fyra och började suga min hårda kuk. Så jävla skönt när hon suger! Jag gav henne lite smisk medans hon sög, då slutade hon att suga för att jag skulle leka och suga på hennes bröst lite. Sen så fortsatte hon att suga och jag började att pulla henne. Sen så hoppade hon upp och red mig tills att hon kom. Efter att hon hade kommit så la hon sig på rygg med sina ben på mina axlar och jag knullade henne hårt och djupt. Hon stönade en del så hon höll för munnen på sig själv när hon kom en andra gång, samtidigt som hon kom så la jag en stor sats i henne. Så jävla skönt att komma samtidigt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar