lördag 27 januari 2024

Kanske kanske inte

Igår var vi båda trötta och kåtan. Så vi båda var ska vi ska vi inte knulla. Men efter en stund så kom vi fram till att vi kommer att ångra oss om vi inte knullar. Så vi tog av oss och började ta på varandra. Hon runkade min kuk, sen så började jag smaka hennes fitta sen så gled två fingrar in i hennes våta fitta medans tummen smekte hennes klitta. Hon runkade mig hårdare och sa att de var sjukt skönt. Sen så började jag att pulla henne lite hårdare och snabbare. Då sa hon att hon var påväg att komma. Så jag sa åt henne att bestämma sig om hon ville komma eller inte medans jag fortsatte att pilla henne, efter en stund så sa hin att hon ville de. Jag körde på ännu hårdare och snabbare, sen så kom hon så hårt att hela hon började att skaka och hon började bli ganska högljudd, så jag höll för munnen på henne samtidigt som jag pullade henne. Sen så klarade hon inte mer och knuffade bort min hand och bara låg där helt stilla. Sen så ställde hon sig på alla fyra ich började suga mun kuk tills att jag var nära på att komma. Då hoppade hon upp och började rida, sen så lutade hon sig fram och då knullade jag henne underifrån tills att jag la en sats i henne. Vi ångrar oss inte att vi knullade iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar