onsdag 19 april 2023

Suga, pulla och dildo

De blev sjukt nice igår. Jag stod vid sängkanten och då drog hon fram min kuk och började suga den hårt, samtidigt så  började jag smeka hennes redan våta fitta. Vi tog av oss helt och jag började då att pulla henne hårt samtidigt som hon sög mig. Sen böt jag ut fingrar till en dildo och körde på. Så man kan säga att de blev en egen trekant. Sen så la jag mig i sängen och hon ställde sig på alla fyra för att suga ännu mera, samtidigt som jag pullade henne tills att hon kom hårt. Efter att hon fick vila sin fitta lite så hoppade hon upp och började rida mig. Efter en stund så ville hon bli tagen bakifrån, så hon ställde sig på alla fyra och jag började knulla henne. Efter en stunds knullande så la jag en redig sats i hennes sköna våta fitta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar