lördag 15 april 2023

Sjuk skönt

Efter att ha varit på semester ett tag så har vi levt i celibat. Vi började med att smeka varandra, sen så la hon sig så att jag kunde börja pulla henne med två fingrar i fittan och en direkt på klittan snabbt och hårt. Hon började bli högljudd och sa att hon var nära på att komma, så jag fortsatte tills att hon kom. Orgasmen var så intensiv och skön så hon låg och skakade en liten stund.


Efter så fick jag inte vara i närheten med fingrarna för att den var så intensiv. Efter en stund så tog hon tag i min kuk och började suga den hårt och sjukt skönt! Hon sög pungen och runkade samtidigt, drog tungan längst hela kuken, slickade runt och på ollonet och tog in hela kuken. Var nära på att gå för mig flera gånger, men jag lyckades hålla emot. Har skrivit de förr, men hon är rå på att suga kuk! Sen så hoppade hon upp och började rida samtidigt som jag knullade henne underifrån. Sen så ville hon bli tagen bikefrån, så hon ställde sig på alla fyra och jag tröck in kuken i hennes våta sköna fitta. Tyvärr så gick det ganska fort för min del, men hon blev bara lättad över att inte få komma en gång till. Ett sjukt skönt och efterlängtat knull.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar