onsdag 1 februari 2023

Skönt

Blev att knulla igår. Började med att vi låg och smekte varandra. Efter en stund så skulle jag ta fram lite glidmedel, men de resulterade med att jon sög av mig hårt och tog hela kuken. Hon sög åtminstone i 3 minuter. Efter de så tog jag och smorde in hennes våta fitta med glidmedel och började fista henne. Sen ville hon suga ännu mer, så hon sög mig medans hon stod på alla fyra och jag pullade henne när hon sög. Efter de så la hon sig på rygg och ville bli tagen hårt och ha något som vibrerande. Tog fram flera leksaker, men de var slut på batteri i de. Tillslut så hittade jag den lilla bulletin, så jag slog igång den på högsta, la den på hennes klitta stängde ihop hennes ben och sen började jag knulla henne snabbt och hårt med båda hennes ben på ena axeln. Bulletin var så kraftigt så hella hennes fitta vibrerade. Kan säga att de tog inte långa stunden för oss att komma. Sjukt skönt att lägga en ordentlig sats i hennes sköna fitta. De är också så sjukt skönt att komma samtidigt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar