söndag 29 januari 2023

Dubbel

Var meningen att vi skulle köra en snabbis då klockan hade hunnit blivit ganska så mycket, men så blev de inte. Vi började med att knulla i skeden samtidigt som jag smekte hennes våta fitta. Knullade så ett bra tag, men sen ville hon bli tagen bakifrån. När hon hade ställt sig upp och hade särat på benen, så tog jag och pulla henne ganska hårt. När jag pullade hennes våta fitta så bet hon i en kudde och sa att hon var påväg att komma, de kändes ganska så bra när hon kom. Direkt efter så körde jag in kuken i henne och började knulla hennes våta fitta hårt och snabbt. Hon bet i en kudde för att inte väcka de andra och efter en liten stund så var jag påväg att komma. Kände att hon kom igen och då körde jag till att jag la en stor sats i hennes våta sköna fitta. Ganska så nice när hon får dubbla orgasmer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar