torsdag 14 juli 2022

Opps

Blev ett spontanknull ikväll. Föreslog en ställning som vi skulle kunna prova. Ställningen var att hon låg som i skeden och jag stod i doggy. Svaret blev då

- prova att stoppa in den då.

Så jag körde in min hårda kuk i hennes våta fitta, de var skönare än förväntat! Knullade henne så ett tag. Sen knullade jag henne när hon låg på rygg. 

Efter de så ville hon att jag skulle ta henne bakifrån. Började knulla henne, dock tog de inte så lång tid för mig att lägga en stor sats på hennes röv.

Efter attjag hade torkat av mitt ollon på henne så började jag pulla henne med tummen och fingrarna på klitan. Hon började stöna högt så hon blev tvungen att bita hårt i kudden. Gick ganska snabbt för henne att komma, Hon kom riktigt hårt, de var på vippen att de blev en fontänorgasm, för hon slog bort min hand när jag fortsatte. Skönt som satan var de!



2 kommentarer:

  1. Varför tog hon boet din hand? Ville hon inte ha en fontänorgasm. Måste ju vara underbart att få det.
    /krille

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjena Krille. Tråkigt nog så tycker hon att de är pinsamt att få fontänorgasmer /sexloggboken

      Radera