lördag 9 juli 2022

Knulla och pulla

Blev rak på sak idag. Tröck in min hårda kuk i hennes våta sköna fitta och började knulla henne hårt och djupt! Dessvärre så var de så sjukt skönt, så de gick ganska fort för mig. Men de var skönt att lägga en så hård sats så att de sprutade ända upp över hennes bröst. Efter att jag hade sprutat på henne, så tog jag tillfället i akt att pulla henne. Två fingrar i fittan och tummen på klittan. Efter ca 40 sekunder av pullning så kunde hon inte längre hålla emot att hålla tyst. Hon tog tag i en kudde och höll över ansiktet för att dämpa hennes stön. Jag kände verkligen när hon kom, sen började hon att skaka av den intensiva orgasmen on fick. Jag tyckte om de och hon tyckte om de. Ibland räcker med att knulla och pulla lite snabbt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar