fredag 29 oktober 2021

Fruns oskuld

Frun var 30+ och jag 20+ när vi blev ett par (ingen av oss har blivit 10 år äldre). Iallafall så skämtade jag om anal sex, då nämnde hon att hon aldrig hade haft analsex. Jag blev ganska förvånad då vi hade prata skämtfullt om de ett tag. Själv har jag knullat röv flera gånger, men hon är ju äldre än mig. Så som jag har förstått så är de typ en "standard" att man har haft analsex. 
Efter någon vecka när hon rider min kuk så säger hon helt plötsligt.

-Om jag drar på dig en kondom så får den åka in i min röv. 

Jag blev lite paff med tanke på att de kom från ingenstans. 
Iallafall så drog hon på en kondom på kuken och hade på lite glid och började sätta sig så att kuken åkte in i hennes röv. 
Hon red ett tag och stönade ganska gött.
Sen så klev hon försiktigt av och drog av kondomen.

Hon gick och slängde kondomen, sen när hon kom tillbaka sa hon.
-De var skönare än vad jag trodde att de skulle vara. 

Så var de iallafall när jag tog fruns anala oskuld.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar