onsdag 27 oktober 2021

Första gången del .2

Dagen efter att jag hade sovit hos henne så åkte jag hem vid lunchtid. Jag åt lite, tog en dusch och tänkte, fan vad jag vill sova hos henne igen. Så jag skrev och hörde om jag kunde komma och sova över hos henne igen. Fick ett stort JA tillbaka. Väl nere i sängen så började vi grov hångla samtidigt som vi klädde av oss och tafsade på varandra. Jag pulla och slickade hennes våta fitta som jag sen stoppade in kuken i och började knulla henne hårt. Sen ville hon rida mig, så jag klev av och då började hon suga min hårda kuk som var full av hennes fittsaft. Sen red hon mig ett tag, sen blev de att jag fick knulla henne med benen på mina axlar, hon stönade högt och jag kände när hon kom, starx efter så la jag en stor och skön sats djupt i henne. 

Efter de så la vi oss och bara mös med varandra. Nakna såklart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar