måndag 16 augusti 2021

Sprut

Blev liknande som förra gången, men vi körde klart i soffan igår. Jag började små pilla och sen gick de över till att försöka fista henne. Hon runkade mig samtidigt som jag slickade och fistade hennes sköna fitta,hon kom ganska omgående då. Efter att hon kom så började hon suga min extremt hårda kuk som jag då tröck ner i halsen på henne till och från. Jag fortsatt smeka hennes fitta medans hon sög mig, men hon är så bra på sugandet, så hon fick ställa sig på alla fyra på divandelen så jag kunde ta henne bakifrån. Hon var så skön så de gick fort som satan innan jag var påväg att komma. Jag drog ur kuken och skulle lägga satsen på hennes röv, men när jag kom så kom de bara några få droppar på henne och resterande flög över henne och hamnade på soffan framför henne och en droppe träffade ryggstödet. 

De var den hårdaste/längsta och skönaste satsen jag någonsin!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar