söndag 15 augusti 2021

Kinky och hårt knull

Blev lite kinky igår.

Började på soffan med att pilla på henne,sen pulla sen så ville hon ha hela handen. Så jag tog fram påsen som hon hade förberett förr och tog fram glidmedlet. Tog på en del på handen, sen började jag smeka hennes fitta så att de blev fullt med glidmedel. 

Jag började med 3 fingrar, sen fyra och tummen på klittan, sen så började jag trycka in handen.

Efter ett tag så tog jag andra handen för att börja smeka på klittan, hon sa att hon skulle komma samtidigt som hon tog tag i min hårda kuk och runka den brutalt hårt. 

Vi ville fortsätta i sängen så att hon kunde få lite kuk, så vi gjorde oss klara fort som satan och gick upp.

Jag tog fram mer glid och började köra in handen igen. Jag var bara millimetrar till att få in hela handen i henne, men de gick inte. Jag fortsatt med hela sen så böjde jag mig fram och slicka henne samtidigt. Tog bara några sekunder så bet hon hårt i kudden för att inte stöna så att barnen inte skulle vakna. 

Efter att hon hade kommit så ville hon suga min kuk, hon stod på alla fyra så jag spankade till henne hårt som satan på hennes stora röv, de lät ganska högt när jag spankade till henne. När hon hade börjat suga min hårda kuk så tog jag tag i hennes hår och tröck ner huvudet så hon fick in hela kuken i munnen och ända ner i halsen. 

Hon sög så att jag var påväg att komma så hon la sig på rygg och upp med benen på mina axlar när jag körde in min hårda kuk i hennes sköna våta fitta. Dessvärre så var de så skönt så att jag var tvungen att dra ut kuken och jag la en redig sats på henne. Sprutade ända upp till brösten på henne. Älskar när min fru är på kinky humör! 



Hon fick märke efter att jag spankade henne och hon gillar de!



1 kommentar:

  1. Mh så härligt våt hennes trosa måste varit

    SvaraRadera