onsdag 28 augusti 2024

Sjukt skönt

Vi var lite osäkra på om vi skulle få besök eller inte. Men vi körde ändå. Låg och mös och kystes med varandra först som sen blev att vi låg och knullade i skeden. De var så sjukt skönt! För hon kändes jävligt tigth, precis som en oknullad fitta! Sen ville hon suga, men jag fortsatte knulla henne lugnt en liten stund. Sen så stod hon på alla fyra och började suga min kuk och jag började pulla hennes fitta. När jag pullade henne så var hon nära på att komma så hon satt sig över mig samtidigt som jag pullade henne, när hon kom så böt jag ut fingrarna till min kuk och knullade henne hårt underifrån. Sen så ville hon att jag skulle ta henne bakifrån, så jag ställde mig upp och tröck in kuken i hennes våta sköna fitta som jag knullade henne hårt! Jag ville att hon skulle komma igen, så jag höll emot så att jag inte skulle komma. Sen så kände och hörde jag att hon kom, då la jag satsen djupt i henne. Så sjukt jävla skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar