tisdag 6 augusti 2024

Mot förmodan

Mot förmodan blev ett skönt knull igår! Vi var störtsäkra på att de inte skulle bli något igår, för ena cockblockern var vaken och den andra påstod att de inte gick att sova. Men efter en timme så verkade det som om att båda hade somnat. Så hon började suga min kuk medans jag tog på glidmedel på hennes redan våta fitta. Jag pullade henne medans hon försökte säga min kuk. Kuken blev mer som en gagbal, så jag munknullade henne lite då och då. När hon var nära på att komma så hoppade hon upp och började rida min kuk. Hon red sen tig jag över och knullade henner underifrån tills att hon kom, men jag fortsatte att knulla henne en stund. Hon hoppade av och ville att jag skulle knulla henne bakifrån så att jag kunde lägga en sats i henne. Så jag knullade henne tills att jag la en stor skön sats i hennes fitta, sjukt skönt! Hoppas att de blir knull idag med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar