tisdag 28 maj 2024

Morsdagknullet

Hon var rak på sak och ville ha in kuken när vi låg och skedade. Så jag tröck in den och knullade henne ett tag. Sen så ville hon bli tagen bakifrån, så hon ställde sig på alla fyra. Efter en stund så frågade jag om hon ville bli knullad i röven. Hon var lite skeptisk först, men när jag sa att jag skulle vara försiktig i början så gav hon mig glider för att ha på hennes rövhål. Efter att jag hade fått in hela kuken så bad hon mig att knulla henne hårt! Så jag knullade henne hårt och snabbt i röven, men sen när jag var nära på att komma så valde jag att byta till fittan. Jag la min stora sats djupt i hennes våta fitta. Problemet var dock att hon inte hade kommit än, så jag började smeka henne samtidigt som jag knullade henne med min slöa kuk tills att hon kom. Hon blev nöjd över morsdagspresenten hon fick av mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar