måndag 13 maj 2024

Hett

Gårdagens knull var både mysigt och lite hardcore. Vi började med att mysa och vi kysste varandra ett tag, sen så tog hon kuken och körde in den så att jag kunde knulla henne. De var lite svårt, men de gick. Sen så fick jag slicka hennes fitta tills att hin nästan kom. Sen ville hon att jag skulle knulla hennes mun. Så jag ställde mig på knä i sängen och hon låg medans jag körde in kuken i munnen djupt och hårt. Råkade köra in den helt och att jag höll kvar huvudet några gånger. Samtidigt så jag knullade hennes mun så pullade jag hennes våta fitta hårt tills att hon kom. Hon slutade att suga när hon var påväg att komma, så jag tröck in kuken i munnen igen. Efter att hon hade kommit så knullade jag henne i fitta med hennes ben på mina axlar tills att vi båda kom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar