söndag 17 mars 2024

Party in my head

Vi var på fest igår och då spelades bland annat låten party in my head med pain. De är en riktigt bra låt! Ni undrar säkert vad de har att göra med dehär inlägget, men jag kommer till de snart. När vi kom hem så gjorde vi oss klara för sängen. Hon drog av sig och jag drog av mig mina kläder, jag tog fram glidmedel och pullade hennes fitta nästa till att hon kom. Sen så ville hon suga min kuk. Medans hon sög min kuk så kan jag säga att de var lite party i huvudet på mig, för jag tänkte nästan på allt annat förutom att jag blev avsugen och skulle snart få stoppa kuken i frugan.... Fattar inte hur jag kan vara så förbannat tankspridd ibland! När mitt huve äntligen släppte tag om allt annat så körde jag in fingrarna i hennes fitta! Jag pullade henne och jag säger ibland på hennes bröst, tillslut så sa hon att hon var påväg att komma. Så jag pullade henne lite extra hårt och kände hur de drogs åt runt fingrarna när hon kom! Sjukt hett!! Sen sög hon lite till och hoppade upp. Jag började knulla henne under ifrån, men då ville hon lägga sig på rygg. Hon la sig med bena ihop och jag tröck in kuken i henne och knullade henne snabbt, djupt och hårt tills att jag la en redig sats i henne! Hon kom tyvärr inte igen, men hon sa att hon inte skulle klara av en till orgasm.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar