onsdag 6 mars 2024

Dröm

Hade önnu en dröm om en av kollegorna, denhär gången var de bara om H. Jag tror att vi hade en AF, för alla skulle sova kvar på jobbet... När alla skulle lägga sig (nakna) så kom hon till mig gråtande för att hennes man hade varit otrogen och hon trivs inte hemma. Så hon frågade om vi bara kunde ligga och kramas sängen. Snäll som jag var så sa jag ja, så hon la sig som skeden under täcket och gosade ner sig mot mig och jag låg och höll om henne. Medans vi pratade om hennes problem så började hon gnida röven mot min kuk, naturligtvis så blev kuken hård som satan! Sen så kröp hon under täcket och började suga av mig. Efter ett tag så kom hon upp igen, la sig i skeden och tröck in kuken i hennes våta fitta och sa -jag vet att du vill knulla mig, så gör de hårt nu. Så jag började knulla henne hårt tills att vi båda kom. Sen så minns jag inte nå mera av den drömmen. De var en sjuk och skön dröm iallafall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar