måndag 25 mars 2024

Av och på

Frun hade trasorna på sig när hon la sig ich sa att dom var ganska bekväma ändå. Jag kunde inte låta bli, så jag gick ner med handen för att känna efter. Sen så smekte jag hennes redan våta fitta och körde in två fingrar för att pulla henne. Hon började genast att stöna och runka min håra kuk. Vi klädde av is efter en stund och hon började suga mig, medans jag smekte hennes fitta, fingrarna gled in ibland också. Sen så hoppade hon upp och red mig lite och hoppade av för att suga lite. Jag sa att jag ville slicka hennes fitta samtidigt, så jag slickade henne tills att hon kom. Sen så hoppade hon upp på kuken igen. Hon red en stund sen så knullade jag henne underifrån tills att hon kom medans jag sög och smekte hennes bröst. Med tanke på att jag inte kom så började hon suga igen, men jag fick inte pulla henne den gången. När jag var ganska nära på att komma så la hon sig på rygg med benen på axeln. Jag knullade henne snabbt, hårt och djupt medans jag höll ett tag runt hennes hals med ena handen och den andra lver hennes mun tills att vi båda kom! De blev en del av och på kuken och 3 orgasmer för hennes del, de var sjukt skönt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar