onsdag 6 december 2023

Första gången

Någon gång måste ju vara den första! Vi tog av oss och började ta och kyssa på varandra, sen så sög/slickade hon min kuk och pung, sjukt skönt! Jag pullade henne, sen så använde jag den nya massagestaven som låg bakom lucka 4. Men den var så svår att hålla i så jag tog den självlysande istället. Hon tappade fokus på att suga, så hon ville hoppa upp och ha både dildo och min kuk. Sen så sa hon att jag kunde få knulla henne i röven istället. Så hon hade dildon i fitta min kuk i röven. Knullade på så ett tag, sen var hon nära på att komma, så hon tog massagestaven och jag knullade hårt och snabbt! Hon kom ganska så fort, sen så kom jag i hennes röv. Efter att ha varit tillsammans i nästan 10år så la för första gången en sats i hennes röv! Ganska nice!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar