lördag 25 november 2023

Orgasm

De var sjukt skönt igår, fast jag jag inte kom... Vi skulle ta en snabbis, så hon la sig på rygg medans jag låg på sidan och knullade henne hårt och djupt tills att hon kom, jag var sjukt nära på att komma, men de gjorde jag inte. Sen så la hon sig på sidan och jag stod på knä och knullade henne, de var sjukt skönt hon kom ännu en gång, men jag gav upp då foten hamnade i någon konstig vinkel så att jag fick skit ont (har fortfarande ont) så att de var de enda jag tänkte på. Då hoppade hon upp och började rida istället, sen så lutade hon sig framåt, jag såg på hennes bröst, höll ett redigt tag i hennes höfter och knullade henne snabbt och hårt underifrån tills att hon kom ännu en gång. Jag var precis påväg att komma, men då gled kuken ut och jag orkade inte nå mer, samt att hon inte orkade komma en gång till. Man får en sjukt skön känsla när man får sin fru att komma 3 gånger!😃



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar