onsdag 15 november 2023

Kollegor

Jag fattar inte varför, men inatt så drömde jag om att jag knullade frugan och två kollegor. Den ena kollegan är ju hon som jag har sagt att hon har snygg röv. Den andra kollegan ser helt ok ut hon med, men henne har jag liksom inte kommenterat med om hur hon ser ut. Vi kallar dom fröken F och fröken M nu iallafall. I drömmen så låg frugan och fröken F på säng kanten, jag turades om att pulla och knulla dom samtidigt som jag hade fröken M på knä som sög min kuk när jag pullade dom andra. Jag fick först de att gå för frugan, sen för fröken F, sen så la sig fröken M på sängkanten som jag slickade, pullade och knulla henne tills att hon kom. Efter de så gick alla ner på knä och började suga, slicka och leka med kuken min. När jag var nära på att komma så sa jag  

-synd att jag inte får spruta någon i ansiktet.

Då säger fröken M

-du får gärna spruta mig i ansiktet.

Så då la jag en redig sats på hennes ansikte! Sen började hon att suga kuken.

De var en riktigt nice dröm, men jag fattar inte varför jag drömmer om att knulla kollegor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar