tisdag 21 november 2023

Fest

Var på firmafest förra veckan och satt och pratade med kollegan som jag berättade för att jag tycker att hon har en snygg röv (fröken F som jag drömde om). Hon var väldigt lättklädd må jag ju säga! Kort kjol med nät strumpbyxor och en kort topp. Sen fick jag en chock över att få veta att hon var piercad. Iallafall så började hon prata om att hon inte var nöjd över sin kropp längre med tanke på att hon hade gått upp i vikt dom senaste 7 åren ( men de var inte många kilon som hon hade gått upp). Men hon var nöjd över att hon hade fått större bröst på köpet. Hon var ganska nere när hon visade gammla bilder på sig själv. Så jag muntrade upp henne och sa att de inte gjorde något att hon hade gått upp i vikt! man måste ju ha något att ta i på tjejer och att hon ser bättre ut nu än vad hon gjorde på bilderna hon visade! Då blev hon genast mycket gladare! När musiken gick igång igen så stälkde hon sig upp och började dansa extremt sexigt framför mig och half hängande över mig. Man kan säga att jag fick en lapdance av henne. Jag påminde henne om att jag är gift och att hon har en pojkvän. 

- de vet jag, men nu skyller jag på alkoholen och man måste väl få göra något kul på en firmafest. Hon ser ju riktigt bra ut de kan man inte förneka! Om båda hade varit singel så kan jag med hög säkerhet säga att vi hade legat med varandra för längesen! 

Jag känner att jag måste tillägga att jag älskar min fru allt gör mycket för att kunna vara otrogen mot henne! Hon gör alla mina dagar så underbara! Enkelt sagt hon är den rätta kvinnan för mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar