torsdag 12 oktober 2023

Äntligen

Äntligen så har vi haft ett riktigt skönt knull igen! Jag började med att pulla hennes våta fitta precis så att hon inte han komma, sen så sög hon min hårda kuk samtidigt som jag smekte och pullade henne lite lätt. Hon sög så hårt och tog hela kuken samtidigt som hon lekte med pungen, så jäkla skönt när hon gör de!! Då valde jag att ta fram en dildo och knullade hennes våta fitta snabbt och hårt tills att hon kom. Hade hon inte haft min kusin munnen så hade hon väckt ungarna. Sen så hoppade hon upp och gled ner på min hårda kuk och började rida. Hon hade dock lite svårt att rida med tanke på att hon precis hade kommit, så jag tog tag i hennes höfter och knullade henne hårt underifrån. Sen så var de extra skönt för båda kom samtidigt! De är så sjukt skönt när vi kommer samtidigt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar