måndag 18 september 2023

Dubbelt

 Blev ett riktig skönt knull igår! Började med att pulla henne nästan till att hon kom. Sen så sög hon min hårda kuk så jävla skönt, var tvungen att be henne stoppa lite så att jag inte skulle komma i munnen hennes! Jag tog fram den nya dildon och knullade henne med den samtidigt som hon sög mig. Hon tyckte att den va riktigt skön. Sen så ville hon rida mig, men med en förvånande tvist! Hon ville ha dildon i fittan och min kuk i röven! Blev ganska förvånad då vi har kört analt 2 gånger tidigare. Så de blev att ta fram glidmedel. Medans hon sätter sig på kuken och låter den glida in i hennes röv så ville hon att jag skulle pulla henne. Dildon fick ligga på sidan medans hon red lite försiktigt och jag pullade hennes våta fitta. Det gick dock väldigt fort för henne att komma då, men sen så ville hon att jag skulle komma, så hon böt till att knulla fittan istället. Jag körde på hårt, snabbt och djupt tills att jag la en redig sats i henne. De var riktigt skönt och förvånande knull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar