onsdag 2 augusti 2023

Skönt!

Sjukt skönt knull. Vi satt i soffan och då hoppade hon upp på min hårda kuk och började rida den hårt som satan! De tog inte långa stunden för henne att komma,de var ganska precis att jag inte han komma. Sen så tällde vi oss längst kanten och hon hade ett ben på soffan så jag fick knulla henne stående. De gick mindre bra, så vi gick till köket för att göra de där. Hon ställde sig med ena benet på en stol och jag tröck in kuken i hennes veta sköna fitta, men precis när jag skulle komma så tyckte jag att jag hörde någon av ungarna. Så jag slakade direkt och kunde inte fortsätta efter att vi hade konstaterat att de inte var dom. En stund senare så gick vi upp i sängen och då fortsatte vi att knulla tills att vi kom samtidigt. De var sjukt skönt att få lägga en sats djupt i hennes våta fitta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar