måndag 7 augusti 2023

Ruskväder och knull

Blev ett efterlängtat knull igår! Jag nörjade smeka henne utanpå trosorna, sen så tog vi båda av oss underkläderna och böt plats. När jag skulle sträcka mig efter lite glid så började hon smeka min pung och hårda kuk på nå sjukt skönt sätt så att jag kom av mig. Efter att jag hade på glidet så pullade jag henne samtidigt som jag sög på hennes bröst. Sen så ville hon suga min kuk, medans hon sög min kuk så jävla skönt så tog jag fram en dildo och körde in i fittan och knullade henne med den. Sen ville hon upp och rida med dildon i samtidigt. Hon red väldigt hårt sen så var hon påväg att komma, så jag tog tag i hennes höfter och "drog" henne fram och tillbaka på min kuk. Sen när hon hade kommit så tog hon ut dildon och knullade henne underifrån tills att jag la en stor sats i henne. Sjukt skönt och satan vilket ruskväder de var igår!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar