torsdag 13 juli 2023

Fist

Jag gick in i sovrummet och hon var redan naken. Hon tog och sög min kuk hård. Medans jag tog fram glidmedel. När hon slutade suga min då sjukt hårda kuk så hade jag på glid på hennes redan våta fitta. Anledningen till varför jag hade på extra glidmedel var för att hon var så kåt och ville bli fistad. Så jag började lite lätt med bara 3 fingrar, sen så gick jag över till 4 fingrar i henne och tummen på klittan. Då började hon bli lite högljudd av sig, så jag fortsatte så och då sa hon att hon var påväg att komma, så jag körde på så lite hårdare och fortare. De kändes på handen ganska ordentligt när hon kom, sen så låg hon och var alldeles skakig av orgasmen. Efter det så sög hon min hårda kuk. Sen så ville hon att jag skulle knulla henne från sidan tills att jag kom. Så jag knullade henne så tills att jag la en skön stor sats i hennes sköna fitta, när jag hade kommit så retades hon och fortsatte en liten stund. Skönt som satan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar