söndag 11 juni 2023

Letade

De var väl ganska rakt på sak igår. Jag pallade henne nästan till att hon kom. Sen ville hon ha något som vibrerar så jag vred mig för att börja leta i lådan, samtidigt så började hon suga min kuk. Skönt var de, men då jag inte kunde vrida mig mer så ställde jag mig bredvid sängen och letade i lådan samtidigt som hon fortsatte att suga mig. Ganska svårt att hitta något som var laddat och batteridriven i mörkret i den lådan vi har... så vi gav upp letandet. Jag stod kvar vid sidan av sängen och hon fortsatt att suga. Jag både mun knullade kanska rejält till och från och pullade hennes sjukt våta fitta samtidigt. Sen ville hon bli tagen, så jag la upp hennes ben på axlarna och började knulla henne hårt och djupt. Hon började bli högljud ganska omgående och jag kände att hon kom, de är sjukt skönt när hon kommer så jag knullade henne ännu snabbare och hårdare så att jag kom ganska så fort jag med. Skönt var de!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar