fredag 6 januari 2023

Hårt med dildo

Blev ganska rakt på sak igår. Började med att pulla hennes våta fitta samtidigt som jag sög på hennes bröst. Sen ville hon ha lite extra glid så jag sträckte mig efter de medans hon runkade min hårda kuk och smekte pungen. Efter att jag hade haft på glidet så pullade jag henne extra hårt (som hon vela). Hon ville även ha någon leksak involverad i akten. Medans jag sträckte mig efter något så ställde hon sig på alla fyra och började suga min hårda kuk, hon både smekte och sög pungen samtidigt. Sjukt skönt när hon tar in hela kuken och suger extra hårt! De var ganska svårt att försöka få tag i någon av leksakerna när hon suger så skönt, men fick tag i en av dildos och körde in i hennes fitta medans hon fortsatte suga min kuk. Jag knullade henne hårt med dildon, så hon använde min kuk som gagball medans hon försökte suga. Sen så hoppade hon upp och jag började knulla henne underifrån. Sen tog hon över tills att hon var nära på att komma då började jag knulla henne ännu hårdare underifrån tills att hon kom och lite där efter. Hon frågade hur jag ville knulla henne till att jag skulle komma, så jag sa att jag ville fortsätta underifrån. Så jag började knulla henne tills att jag var sjukt nära för då tog hon över och började rida mig hårt tills att jag kom. Så jävla skönt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar