lördag 3 december 2022

För skönt

Vi skulle prova våran nya magic wand igår. Så började med att pulla henne och hade den på hennes klitta samtidigt som jag pullade henne. Men de var tydligen för skönt för henne, så hon ställde sig på alla fyra och började suga min hårda kuk. Medans hon sög mig så pullade jag henne, men båda bar ganska nära på att komma. Hon hoppade upp och körde in min kuk i hennes våta sköna fitta och började rida. Hon ville att jag skulle ta våran nya leksak och satt den mot hennes klitta, så jag slog igång den och tröck den mot henne. Den var så kraftig så att även jag tyckte att de var sjukt skönt! De gick för jäkla snabbt för båda att komma! De var nästan lite för skönt igår.



2 kommentarer:

  1. Godkväll, det var en oerhört spännande och sexig blogg du skriver och en underbar fru du verkar ha.

    SvaraRadera
  2. Oerhört sexig och upphetsande blog du skriver och en underbar fru

    SvaraRadera