måndag 17 oktober 2022

Oops

Låg smekte varandra igår ganska så länge. Sen skulle jag ha på lite glidmedel, men jag råkade få ut ganska så mycket.... men jag hade på glidmedlet och tog tillfället i akt och körde in halva handen i fittan hennes, sen så blev de hela handen. Hade de inte varit för ungarna så hade hon gjort mycket ljud från sig och jag hade kunnat fistat henne mer. Efter en dels fisting så började hin suga och slicka min stenhårda kuk, samma sak med pungen. Hon gör ju de så jävla skönt och jag kunde inte låta bli, så jag munknullade henne lite snabbt. Efter de så hoppade hon upp och red mig hårt och snabbt tills att hon kom. Efter så ville hon bli tagen bakifrån, så jag tröck in kuken i hennes sköna fitta och knullade henne tills att jag la en stor sats djupt i henne! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar