torsdag 11 augusti 2022

Underbart!

Igår blev de att knulla igen! Lite små roligt också. Barnen hade precis somnat, frugan var i duschen och jag låg i sängen och slappa. Hör att hon blir klar i duschen och påväg mot sovrummet. När hon kommer in så utbrast hon
- Nu ska vi ligga! 
Så de blev lite hångel, pullning och hon runkade mig. Efter en stund så slutade hon med att runka mig och bara låg och njöt av att bli pullad. Sen så sög hon min kuk så jävla hårt och skönt, hon är en mästare på de! Sen så hoppade hon upp och började rida mig, när hon stannade till lite så tog jag tag i hennes röv och knulla henne hårt underifrån. Sen ville hon bli tagen bakifrån så jag körde på. Hon är ju så jäkla skön så de gick inte långa stunden innan jag var påväg att komma. Drog ur kuken i sista sekund och la en lång och skön sats på hennes röv. Efter att jag hade torkat av de sista på henne så började jag att pilla henne bakifrån. Då tog de inte långa stunden för henne att komma. Hon hade riktigt blöt och skön fitta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar