söndag 19 juni 2022

Trekant med dildo

Aningen skönt idag, så jävla skönt att knulla frugan! Började med att pulla henne liggande på rygg, sen ville hon bli pullad när hon sög av mig. Så hon ställde sig på alla fyra och tog hela kuken ner i halsen, jävligt skönt när hon tar hela. Samtidigt så tig jag fram glid och började pulla henne. Hamnade dock i en konstig ställning, så jag drog fram en dildo och knullade henne med. De var tur att hon hade min kuk i munnen, annars så hade hon nog väckt ungarna. Sen så gled dildon ut och då hoppade hon upp och började rida mig, tog inte så lång tid för henne att komma. Hon la sig på rygg, jag tog tag i hennes vrister och höjde på benen och tröck in min hårda kuk i hennes sköna fitta. Hon var extra känslig idag, för hon kom ganska snabbt när jag knullade henne. Fast att hon hade kommit så knullade jag henne tills att jag drog ut kuken och sprutade på henne. Efterlängtat och skönt knull!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar