söndag 12 juni 2022

Sjukt skönt

De känns som om de vore evigheter sedan jag fick knulla frugan. Men igår blev de av! Hon slet av sig naken fort som satan och började runka mig hård, vilket gick extremt fort. Så vi knullade lite på sidan ett tag. Sen ställde jag mig på sidan av sängen för att letade fram glidmedel och en kondom. Undertiden så sög hon min hårda kuk. Hon fortsatt att suga efter att jag hade hittat sakerna, då tog jag tag i hennes hår och mun knullade henne lite. Sen tog hon tuben med glidmedel och hade på på sin redan våta fitta. När hon hade haft på glidet så körde jag in två fingrar och började pulla henne hårt samtidigt som hon iallafall försökte suga min kuk. Pallade henne tills att hon fick en redig orgasm. Medans hon låg och efter skaka så drog jag på den EXTREMT avtändande kondomen. Slängde upp benen på axlarna och tröck in kuken och började knulla hårt! Hon tog tag i en kudde och bet i medans hon fick en till orgasm. Bara en liten stund efter att hon kom så kom jag också. Fyllde gummit ganska rejält. Men de var sjukt skönt att äntligen få knulla henne igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar