söndag 5 juni 2022

Dildo och suga kuk

Blev att knulla igår. Hon kände lite kinkey också. Hon började med att smeka min kuk och sen började hon att suga den hårt. Jag ställde mig sen på sidan av sängen och plockade fram glidmedel och en dildo. När jag hade på glidet så pallade jag henne lite samtidigt som hon sögav mig. Sen så tog jag dildon och knullade henne hårt och snabbt med den. De var bara bra att hon hade kuken i munnen, för annars så hade hon nog väckt alla. Efter ett tag så ville hon få riktig kuk, så jag la mig i sängen och hon hoppade då upp och började rida mig. Tog inte långa stunden innan hon kom, efter att hon hade kommit så tog jag tag i hennes höfter och började knulla henne underifrån. Efter ett tag så la jag en redig sats i hennes våta och sköna fitta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar