måndag 4 april 2022

Skönt Knull

De blev ett skönt knull igår. Började med att vi smekte varandra, sen så var ju underkläderna lite ivägen så dom åkte av. Var mycket skönare när hon höll ett stadigt grepp runt min hårda kuk och jag fick känna hennes våta fitta. Ställde mig sen på knä mellan hennes ben för att retas lite genom att smeka och doppa kuken i hennes våta fitta 3 gånger. Sen ville hon suga min kuk och hon är så rå på att suga kuk. Sen tog jag fram glid och hade på handen för att sen ha på de på hennes fitta. Körde sen in 3 fingrar, sen körde jag in fyra fingrar ich pullade henne med tummen på hennes klitta. Hon var nära på att komma ganska fort. Men hon ville suga mer kuk innan hon kom. Hon både sög och skickade på kuken och pungen, efter de så ville hon hoppa upp och rida. Hon red min håra kuk medans jag höll tag i hennes sköna bröst tills att hon kom, sen tog jag över och knullade henne underifrån tills att jag la en stor sats djupt i hennes sköna fitta. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar