söndag 13 mars 2022

Awsome

Började lite romantiskt med att vi låg och kysste och höll varandra, sen blev att vi smekte varandra. Efter ett tag så försvann underkläderna och frugan började suga av mig och sen red hon lite,hon var så sjukt våt så den bara flög in nästan. Sen ville hon ha glidmedel av någon anledning. Så när jag sträckte mig efter de, så gick hon ner på mig igen, hon sög både kuken och på bollarna. Hon tycker väldigt mycket om att leka med tungan och idag var de mer än vanligt, hon gör de så förbannat skönt också. Känns fortfarande hur hon gör de. Efteråt så hoppade hon upp och red sjukt hårt, så de tog inte långa stunden innan jag la en stor sats i hennes våta fitta, vilket hon sket i. Hon red tills att hon kom. När hon kom så gjorde jag så gott jag orkade med att knulla henne underifrån som hon älskar att jag gör när hon kommer. Blev dock inte att fota eller att hon red mitt ansikte, men de gör absolut ingenting.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar