onsdag 23 februari 2022

Knull och glömsk

Blev knull nu. Vi började med att tafsa lite på varandra, sen vela hon ha kuken i sig direkt. Så jag körde in min hårda kuk i hennes fitta när vi låg i skeden, sen sträckte hon efter en leksak, men hittade ingen. Så då skulle jag leta efter något. När jag halft satt på henne så tog hon tag i min kuk och började suga hårt och snabbt. Jag vela se hennes reaktion, så jag började munknulla henne, paff blev hon men tyckte om de, så jag munknullade henne ännu mer. Sen fick hon suga medans jag letade efter något. Fick tag i den vibrerande kukringen som kom i sinfuls julkalender. Drog på den och började knulla henne, sen velade hon upp och rida, med kukringen och jag som knullade henne underifrån så kom hon ganska så fort. Jag fortsatt och knullade henne så en stund. Sen så blev de doggy med mig ståendes på golvet och hon i sängen. De var länge sen vi gjorde så. Efter en stund så la jag en stor sats djupt i hennes våta fitta. Efter att vi slutade så kom jag ju på att jag hade glömt att hämta ut sakerna från sinful. Så de måste glömska jag hämta ut efter jobbet imorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar