fredag 7 januari 2022

Kukburen

Då vi båda är ny rakade och ny duschade så tänkte jag överraska frun med kukburen. Så jag tog på mig den innan vi gick till sängs. Hon tyckte dock att de var avtändande, så den åkte av snabbt som satan (vilket den hade gjort i vilket fall som helst).

Började med att pilla på henne och att hon runkade mig. Sen vela hon att jag skulle "Light" fista henne. Så jag tig fram glid och körde in fyra fingra i fittan och tummen på klittan, körde lugnt först sen blev de att jag körde lite snabbare. Efter ca 30 sekunder så sa hon att hon var påväg att komma, så jag körde snabbare och de kändes när hon kom. Hon hade kudden över ansiktet ich bet ihop så gott hon kunde, men ändå så hördes hon väldigt bra. Hon låg och skakade lite för att orgasmen var så intensivt. Sen började hon suga min hårda kuk hårt och nästan brutalt. Efter en liten stund så var de nära gör min del. Så jag slängde upp hennes ben på mina axlar och tröck in kuken i henne och började att knulla henne hårt. Inte lång tid där efter så kom hon igen och jag la en stor sats djupt i hennes sköna fitta. Skönt samtidigt jobbigt ibland att hon är så jävla skön! Man vill ju knulla henne längre än vad som tillåts!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar